8 september 2008

hög puls, snabba steg

nu ska det bli ändring på saker och ting, jag ska ta mig i kragen och lyfta upp mig till en högre och mer anfådd nivå.
jag och min fina vän tina var ute på en joggingtur i hela sextio minuter, och när jag kom hem pinade jag mig med en halvtimmas styrketräning. sen slank en kladdkaka ner i magen som efterätt.
jag längtar till lovet, då ska det vara du och jag och mysiga sena kvällar fyllda med kärlek.
på en fin strand i danmark, precis som förra året.
vet inte vad jag har gjort för att ha fötjänat dig, och alla andra omkring mig.

jag är så lycklig, så jag blir tårögd.
jag är så lycklig så jag blir lycklig.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän