18 oktober 2008

i'm thankful

nu sitter jag insvept i en filt, och ser på High School Musical, den är så mysig varje gång, ville ha en liten bit USA idag kände jag.

var med sofia på torp igår, jättemysig tjej, glad att jag känner dig.
köpte stövlar, kappa och en mysig vit mössa.
kylan är så hög så den biter sig fast under huden på morgonen när jag trött och stressad går till bussen, så nu borde jag inte frysa så mycket längre.

danmark börjar närma sig, och det kommer bli mysigt, det vet jag.
sena kvällar med bad, bowling och bara mysigt prat, nu pirrar det i magen.
två veckor !
nu vecka 43 ska vi ha tema-vecka "hälsa och träning", det kommer bli kul, för jag måste verkligen ta tag i allt nu och börja röra på fläsket!

idag såg jag att jag har fått kommentarer på bloggen och jag blev alldeles varm, och det blev en mycket bättre dag, tänk att jag har så fina människor runt mig.
jag har lovat mig själv att uppdatera mer, även om någon läser eller inte, skönt att skriva lite.
tack alla ni som alltid är så snälla, jag är dålig på att visa hur tacksam jag är.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän