19 oktober 2008

sunday has got a new color

långlång söndag. tonade håret, vet inte om det är snyggt eller fult. don't know the difference
såg precis på gossip girl, lika mysigt varje gång. har nog blivit lite new york besatt.
oj, vad tiden går.
jag känner att jag är fast i ett spår, för när jag såg en sak idag,
väldigt fina ord, kände jag att jag har fastnat.
det känns som om mitt liv redan är planerat, och att det inte är så där spännande, nytt
och dramatiskt som det var förr.
antar att man måste välja olika vägar ibland.
"man vet ofta vad man flyr ifrån, men sällan vad man flyr till."
stämmer nog, för jag vill ha tillbaka det jag hade förr, och det kanske aldrig kommer igen.

tack till alla som läser, det gör mig så glad.
<3

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän