26 oktober 2008

dagen efter lördag


okey sista inlägget för idag, sen ska jag dra mig tillbaka.
kom hem efter festen när vi kört sju bilar hem med all sprit, mat och godis som blev över. mums!
sen jag kom hem har jag duschat kollat på gossip girl, som var jättespännande! och bara suttit med datorn och myst framför tvn.
tog fram block och penna och skrev en liten packlista till danmark med. och så har jag självklart pratat med min käraste i telefon. (den underbaraste pojkvännen jag någonsin kan drömma om.)
imorgon ska jag träffa jossan & freja, saknat dom något sjukt mycket.
kommer bli en mysig hemma-snacka-om-allt-ihela-världen kväll. älskar sånna kvällar, synd att det aldrig blir av längre.

jag tycker det är kul att blogga, skriva lite ointressanta saker som bara är kul att skriva för att skriva något. och att läsa bloggar är ju urmysigt! älskar att folk jag känner till skriver, fortsätt med det, det är jättekul att läsa! :) funderar dock på en sak, ska man lägga in en bild per dag med? här är en från festen.
Godnatt bloggen, godnatt sverige (på torsdag kommer jag kunna säga godnatt danmark, hih)
love,

2 kommentarer:

A Broken Photograph sa...

blogg är bra...och det stämmer det där med o läsa andras bloggar så fortsätt du med att skriva ^^ (:

caroline sa...

jag älskar att läsa din blogg Sara.
du är så bra på att skriva :)
hela du är bra! <3

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän