21 december 2008

I SEE YOUR TRUE COLORS AND THATS WHY I LOVE YOU

jag måste nog ändra om lite, ta upp gamla kontakter.
jag får nog ta mig tid att umgås med fler vänner, har aldrig tid till något längre.
shit, jag måste börja koppla av och tänka efter.
blir ledsen när jag tänker på hur många jag förlorat, pga många saker, val och händelser.
man förstår nog inte vad man har fören man mister det. därför har jag fattat.
visst gör det ont, men allt går att förändra. får väl börja att möblera om i livet lite. plus att jag måste verkligen börja träna, önskar att dans var en alternativ, men känns för jobbigt att åka till strömstad två-tre ggr i veckan. tar för lång tid.
nu är det två dagar kvar, lådan med julppynt står i hallen, och godiset är bakat.
saknar bara känslan.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän