19 december 2008

I'M LIVIN' THE M'FKN DREAM

nej nu räcker det med skitsnack och egoistiska personer, jag har tröttnat. vet hur det blir varende gång, men ändå ger jag de alla en chans. ni kan dra, jag vill inte ha med er och göra.

halv tio idag åkte jag in till uddevalla och såg på julavslutning i kyrkan, det var jättefint. blir så sugen på att sjunga och spela igen, var så roligt. tänk vad skönt det ska bli med lov! göra vad man vill. tjejerna kommer hem också, åh va jag har saknat dom.
sen så var jag på torp för tredje gången denna veckan, skönt att ha alla julklappar och allt klart inför julen, beställde ett par skor idag med, svarta lack-ankelboots, kul kul.
jag funderar på att klippa upp håret, är så fint med lite volym och rufs, men ändå snyggare att inte ha uppklippt när jag har luggen. oj sicka problem jag har.
ett annat problem är att gå upp i vikt, hur fan gör man? jag äter som en häst och helatiden men ändå går jag inte upp, är så fint med former.
tror nog denna julen kommer bli mysig och fin ändå, kändes inte så först. jag gillar julen för då kommer alla närmare varandra, och man liksom öppnar sig och tar hand om varandra. snart är julen över, och då är det sommar, inte långt kvar nu, haha. bada varje dag, sola och blir brun, solblekt hår, gå runt i små härliga kläder, åh va jag längtar!
vissa folk är så bra, och dom stannar kvar, synd att dom är utrotningshotade.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän