14 december 2008

it's sunday night babe, and I'm thinking of u

nu sitter jag ensam hemma och äter toast, pepparkakor och dricker julmust.
kom just hem från tobias, vi var en sväng på torp. blev massor fina julklappar! hih ska bli mysigt att få sitta och slå in julklappar imorn kväll.
ensam hemma till tisdag kväll. just fått igång internet, så jag missade gossipgirl.
sen så har mitt huvud kännts konstigt idag, gick runt på torp men visste inte riktigt vart jag var, kändes asskumt. typ som jag drömde.

jag gillar inte denna mörka tiden på året, tycker allt blir lite ledsamt och sorligt ibland. känns som att människorna blir kallare med årstiden. folk visar inte att de bryr sig längre, och visar inte att de tycker om varandra.
jag ska bli bättre på att visa kärlek.

http://www.youtube.com/watch?v=EREwldyMepM

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän