17 december 2008

SOMETIMES U WISH

alla behöver någon.
gillar inte vintern, känns ensamt då
jag vill ha nån och berätta lite hemligheter för.
mysa som man gjorde när man var liten
tror jag har stängt inne mig själv i en inbrottsäker mur.
har inte tid till nått eller nån längre, kan inte sova
har tappat matlusten, just nu när jag försöker gå upp i vikt också
och jag kan inte koncentrera mig på något längre, sitter bara och stirrar hela dagarna känns det som.
så har nån nyckeln in?
eller finns det ens en nyckel?
jag är nog lyckligast i sverige, men på nått sätt känner jag mig tom ibland.
jag vill släppa in någon, det vill jag, jag lovar.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän