12 december 2008

time is running quick, hurry hurry


igår var det soaré, jättekul. mindre kul var det att sitta på de hårda bänkarna, har ont i rumpan än.
veckan har gått jättefort, precis som jag trodde. proven i veckan gick bra, och nu har jag bara spanskaprovet kvar, skönt det.
igår till idag sov jag hos tobias, mysigaste. jag åt min första julskinka iår, oj vad gott det var! det är det bästa med julen, julskinkan.
nu sitter jag framför tv:n med räkor och julmust, bröd och skagenröra, mumsigt, mumsigt.
kanske åker till torp imorn, annars ska jag plugga lite till spanskaprovet, ska försöka kirra upp till mvg.
kommer vara själv lördag-tisdag eller onsdag, så då kasnke tobias myser med mig.
nu är det Idol snart igen, heja Alice!

snart är det jul, jul strålande jul!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän