15 december 2008

tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man är liten

Nu har jag precis satt mig i soffan med knäcken och pepparkakor.
imorse såg jag ;trots att jag börjar 11.40 imorn måste ta det tidiga tåget, då blev jag sur
sen var det spagetti och köttfärssås då blev jag sur, sen så åt jag en kaka och behövde ta en tablett( jag och några gulliga filurer fikade på Kitchen), då blev jag sur och som grädde på moset så hittade jag inte mitt busskort, då blev jag sur! ah vilken dag. trodde jag skulle få sovmorgon imorn men ja måste åka in tidigt för jag vill inte åka via tanum och resa i 2.40 h. känns lika bra o åka in o plugga då.
och så har jag spanskaprov imorn, usch. hoppas det går okej iaf.
det är inte kul att vara ensam, t.om katterna stack ifrån mig, haaha.
fast olivia är tillbaka i skolan, det är kul, har saknat henne.
på fredag blir det julklappshandling, kanske en konsert i kyrkan med.
hoppas veckan går fort, för jag vill ha lov!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha gumman det är tur att vi har varandra i skolan.hade vart så jääävla tråkigt annars!eller tråkigare än det redan e iallafall ;)

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän