19 januari 2009

19.45 kära dagboken måndag 19 januari


idag vaknade jag som vanligt 05.15 och låg och väntade på att klockan skulle plingelinga.
åkte buss, somnade inte, åkte tåg, somnade inte.
när jag för en gångs skull vill sova, dågårdetbarainte!

hade no, datakunskap, svenska, engelska idag. på engelskan hade vi sånt dära "betygssnack". mvg, i'm on my way. ändå skönt att jag inte ens satsat på mvg denna terminen, för jag är alldeles för trött och har ingen ork. har bara ett enda prov denna veckan, helt sjukt, eftersom vi brukar ha massa massa mer. ibland är livet bra skönt.

föresten så har jag gått och funderat på en sak, det kommer ungdommar från hela Europa till Agneberg, och då ska dom få bo hos oss i SPINT- klasserna. funderar på att ta med mig en snygg italienare hem kanske? haha! nej men mamma ville verkligen att jag skulle ta med mig någon hem. men jag vet inte om jag vill. eller vågar rättare sagt.
1. tänk om det är en sån person som jag varken "klickar" eller kommer överens med, då blir det en jobbig vecka.
2. eller så är han/hon jättesnäll och jag får en vän för livet som jag kan åka och hälsa på hos.
tycker dock synd om honom/henne att dom kommer få stå upp så tidigt och åka så länge. kan verkligen inte bestämma mig.

var på sjukhuset idag efter skolan, fick min tredje behandling. sen skulle mamma till doktorn och då somade jag i en soffa...sov jätteskönt! hoppas jag inte snacka i sömnen bara. sen åkte vi en kort kort sväng till torp, skulle kolla på en jacka men det blev inget med det så vi åkte hem och åt kladdkaka och nu sitter jag här och snackar med tobias. eller jag har pluggar lite på idrottsprovet till onsdag också faktiskt.
imorn ska vi äta hummer, ska bli spännande, minns inte hur det smakar. på onsdag kommer tobias hit på myskväll, mums saknar honom. han ska ju iväg till Åmål med fotbollen till helgen så jag får passa på att mumsa på honom nu i veckan istället.

jag ska komma igång med boxningen nu har jag bestämt, är tillräckligt frisk och måste ha lite engergi tillbaka, bygga muskler osv. gjort ett schema, nu blir det upp till bevis.för snart är det sommar och då ska jag vara ännu mer vältränad och energisk. tänk, det är ju faktiskt bara 4,5 månader kvar? sommar&sol kort tajt kjol.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän