13 januari 2009

debatt, thaimat & sjukhus


imorse sov jag inte en blund på bussen till dingle. kände mig rätt duktig eftersom jag brukar somna ganska snabbt. men på tåget in till ua somna jag bums, och när jag vaknade (och vi var på östra) visste jag inte vart jag var. det var en läskig känsla, och jag bara rusade ut tills ja fatta vart jag var, puh. hade debatt i skolan idag, haha jättekul! i geografin, min grupp stod för solenergi och det var lite tjaffs! när vi slutade 14.15 hämtade mamma mig och hon,monci, emma och jag åkte och åt på thaien, mums! efter det åkte vi till sjukhuset och jag fick min första ljusbehandling, 30 sekunder! jättekort och det kändes som solarium, förutom att man fick stå upp. sen tog jag spruta också, aj. blir så darrig och får ont i magen av dom. men det gick bra och nu har jag fått ett fint plåster. har NO prov och dans imorn!
på torsdagmorgon ska jag gå av på centralen och gå till sjukhuset, hoppas jag hittar (jag har det sämsta lokalsinnet på denna planet, lovar) för att få min andra behandling. nu borde jag plugga på NO provet, har matteprov och spanskaförhör med. usch, jaja, jag sitter iaf här och väntar på att bli kidnappad av malin, were are u? idag har det smidits planer på en resa til LONDON med sofia och olivia, hoppas den blir av!
puss sara.
(där är min väska från tobias, love it!)

1 kommentar:

Malin sa...

fy bubblan jag vill också ha thai käk. & föresten så ska försöka planera kidnappningen lite. hihi.
för det tredje är du så jävla grymt snygg!

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän