12 januari 2009

I DON'T THINK YOU KNOW ME AS GOOD AS YOU THINK FOLKS!

första dagen i skolan, kan inte påstå att jag längtar tills imorn. eller jo lite, för vi slutar 14.15 nu ist för halv fyra. sen efter skolan ska jag till sjukhuset, ta prover och snacka om hur vi ska lägga upp allt under de två kommande månaderna, ska bli skönt att äntligen bli av med skiten. En tjej som satt bakom mig på tåget imorse snackade om att hennes syster hade magsjuka, och att hon ätit av hennes semla igår. då fick jag för mig att jag mådde illa, så nu mår jag illa och har huvudvärk, haha. uuuääääshhhchc, vill inte bli sjuk nu!
ikväll tänkte jag se på Lipstick Jungle, ska se om det är något att kolla på, annars måste jag plugga på alla de 300 miljarder prov vi har framöver.

kan ingen kidnappa mig? komigen, snälla?

1 kommentar:

Malin sa...

lätt att jag kidnappar dig!

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän