3 januari 2009

I'M GONNA SMACK U DOWN BITCH, hihi nejdå

Tobias är i stenungsund och spelar fotboll. jag är hemma och boxas. jävlar, säcken och pappa fick sig en rejäl omgång där, hih. nu är jag iallafall trött och ska äta pizza och se på Vi hade iaf tur med vädret hoppas den är bra. Efter att ha sett Never Back down blir man väldigt sugen på att slåss, och igår såg jag Stomp The Yard, och då blev jag sugen på att dansa. nu är jag iaf sugen på pizza.
föresten så blir det inget karlstad för mig, förlåt flickor. men jag ska iaf åka in till sjukhuset den 12:e, ska bli intressant att höra vad dom har att säga denna gången.
Grattis freja älskling, hoppas du har en fin dag, tänker på dig, <3


1 kommentar:

Anonym sa...

Snygging!

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän