23 januari 2009

it's friday babe, it's friday!

jao.
bränt mig på hela kroppen, dumma solbehandling. jag som aldrig bränt mig i hela mitt liv! aj min rumpa. idag var olivia tillbaka i skolan, wei! vi stannade kvar efteråt och gick och åt sushi och trosa runt lite på stan, var så mätta så vi knappt kunde gå.
nu har jag just kommit hem och ikväll ska vi äta skagentoast & marängswiss med colasås!

jag har haft huvudvärk i två veckor, gått ner fyra kilo och är trött som fan. känner mig döende.. alla proven var positiva så dom vet inte vad det är.
nått kul är att jag köpt mig ett par gråa mjukisbyxor idag och ska försöka få agneberg att bli en mys-skola. good luck on that one.. känns som att agneberg är en skola där alla egentligen går runt med gråa kostymer med svarta portföljer under sina vanliga kläder, för alla är så allvarliga i minen. haha tror alla har fattat att jag vill ha fram att jag inte tycker om agneberg nu va.

grattis freja på din namnsdag,<3
26 månader idag med, jää

if you admire somebody you should go ahead and tell 'um
people never get the flowers while they could smell 'um!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän