7 januari 2009

SJUTTON & SJUK + VINTER & KYLA + KÄRLEK & LYCKA.

jag är sjuk, väldigt väldigt sjuk. imorgon är det första dagen i skolan igen, och min födelsedag.. och jag är sjuk. jag vill inte börja skolan igen, jag vill inte gå upp halv sex varje morgon igen, jag vill inte ha fyra prov i veckan igen, jag vill inte ha ont i magen över allt jävla skolarbete, det knäcker mig. jag är ledsen och sjuk, det är vinter och kallt. usch.. jag är arg för inget känns positivt. snart är det iaf februarilov och det är skönt, då kan man liksom tänka på att man har något kul att gotta sig med efter alla prov och läxor man har hela tiden.
igår hade vi ett litet kalas för mig, det var mysigt. min meny såg ut såhär;
förrätt: skagencanapé, mmmm
varmrätt: skaldjurssoppa med saffran och grädde, mums!
efterrätt: marängswisstårta, min specialitet.
och så fick jag en whiskey-brun axelväska av tobias, I LOVE IT! nu har vi ätit lamstek, och jag hoppas jag får en timmas massage av min moster som hon lovat för det behöver jag verkligen. usch jävla eksemhelvetesfanskap, jag ville faktiskt vart till skolan imorn, träffa alla igen. saknat några fina personer där, tur att jag har dom i skolan, annars hade jag nog inte orkat gå dit vissa dagar. jag har iaf haft ett sov-lov och det var skönt.

imorgon är det min födelsedag, wei.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän