24 januari 2009

VÄNNER ÄR DET BÄSTA SOM FINNS

jag har just kommit hem från jossan. bästa vännen man kan ha i hela världen. efter gymnasiet vill vi ut och resa/jobba ett år (har vi iaf planerat,hihi) och jag hoppas det blir så!! längtar till sommaren,till gymnasiet är slut och till när man är fri och kan göra vad man vill. jag tror det är det man lever för på ett sätt, att bli fri. jag tycker det är jobbigt att vi bor så lång från varandra. det är jobbigt att inte få skratta åt våra helt skumma, konstiga skämt varje dag när man är som tröttast på allt. har sån lust att flytta till göteborg. nu, på en gång.
jag saknar dig, och oss.
älskar dig, du är så bra på att lyssna och... ja du är bäst på allt.
puss godnatt imorn är en ny dag, och man kan ju faktiskt förändra vad man vill, när man vill.
over and out.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän