8 februari 2009

it was gooood it was gooood

i fredags var jag så trött, och jag ville bara hem och mysa. men då kom inte tåget... no tåååg.
efter en timma kom en ersättningsbuss...dumma dumma. ah jag kom iaf hem tillslut.
mamma hade skällt ut västtrafik så mycket så hon kunde knappt andas utan att få ut svordommar. haha hon är så knasi ibland, lilla mamma <3
jag och tobias åkte till sofia och andreas, och vi hade en mycket,mycket mysig kväll! jätteroligt var det. vi spelade mest spel, (shit va jag är grym på med andra ord!)åt godis och snacka, mysig kväll till tusen. åkte hem sent och somna så gott i tobias famn.
lördagen åkte vi på bio med de två härliga filurena, vi såg Benjamin Button's Otroliga Liv. den var bra, lite annorlunda men bra, väääldigt lång dock! 2.46 h. kändes i rumpan.
sen tog vi en pizza på Hertigen...hertigens...? ah det var gott.
idag har dagen gått fort, ätit pizza-frukost, och lagat mat, sett på film. det är vad vi har åstakommit idag.
nu sitter jag ensam, skruttis åkte just hem och läxbäckerna ligger i högar i köket... åh. vill inte vill inte. min hals gör jätteont, kanske stannar hemma imorn.
en vecka till ska jag hålla ut. sen är det äntligen lov.
jättebra helg iaf. puss på det.

1 kommentar:

superschub sa...

maah, benjamin buttons otroliga livet är mycket speciell. och mycket bra! och mycket, myyycket lång. (:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän