5 februari 2009

öhhö..öhhö.. i'm sick

yo. ligger hemma i sängen och är sjuk idag.
bränt mig igen, ont i halsen, snorar och huvudvärk. sov inget inatt, så jag orkade inte med en dag i skolan.

duvet när nån kroppsdel har somnat och så har man fått tillbaka känseln, men bara litegrand? så känns kroppen liksom lite borta och som den inte hänger ihop med huvudet. så känns hela min kropp idag. för igår hade vi idrott, längtat hur länge som helst men idag har jag träningsvärk, haha lite skämmigt hur lätt jag får träningsvärk.

det var en konstig idrottslektion för våran lärare grät helatiden. något hade hänt men hon ville inte berätta vad, det var jobbigt för jag kunde inte sluta tänka på det.
vi hade hoppa-över-plint-och-stafett-lektion och jag fick en stor äckligt tjock sticka i fingret. ville inte ha blodförgiftning en gång till så jag gick till skolsyster. mycket dramatiskt. (jätterädd för doktorgrejsemojs)
åkte hem och bakade mig en äpplepaj. har inte pluggat på hela veckan, inte ens idag.
imorgon är det fredag, igen. skönt det. vill ha en lugn biohelg. fan måste göra läxan till imorn...




THINGS TOOO DOOO,

  • plugga på alla sju prov jag har efter lovet..
  • träffa mina girls, <3
  • planera florida + snacka med SYO
  • kolla lägenhet!!
  • fixa ett till sommarjobb
  • åka till Göteborg på lovet.
  • klippa klippa håret

och vet ni vad,? om jag är frisk till sommaren sa min doktor att det är okej att pierca sig, YAY hade gött hay.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän