24 februari 2009

TJOHO I HAD A SUPER-GREAT-WONDERFUL DAY PEOPLE

HEJ ALLA GLADA BARN!
sov tre timmar inatt och blev df lite flum i skolan idag med, försökte skärpa mig men,, no idea.
vad ska jag säga om min dag?
1. inte konstigt att ja inte fatta spanska, hade fått för årskurs två..
2. jag och olivia löste ett "självmordförsöksfall".....trodde vi. men så var inte fallet.
3. åt hur mycket apelsiner och morötter i skolan så det var galet! JÄTTEGOTT och jättenyttigt så nu är jag stolt.
4. efter skolan gick jag till monica som klippte sig på Munken, assnyggt blev det. sexy tant det där!
vi åkte till torp och åt god mat och kollade lite i affärer. Man blir glad av alla fina glada färger som finns nu!
jag ska klippa mig om en vecka ungefär tror jag, har bestämt mig att inte längre ha lugg.
this is for u:
Goodbye my lover, goodbye my friend, u have been the one u have been the one for me! hihi.
vi har världens mysigaste filt jag sitter insvept i nu. tack snälla moster!
och som tur är slipper jag badet imorn, läkaren sa att det rubbar behandligen. TACK, för det gör för jävla ont.

jag har kommit på en idé.(låter säkert töntigt för vissa) jag har planerat kläder för varje dag hela veckan, och dessa två dagar har då gått som vinden! är sjukt skoltrött och allmänt trött nu och då känns det lite kul att ha nått kul att unna sig själv, lite extra tid som man liksom bara ger sig själv.

rolig dag i skolan, känns som att vårkänslorna börjar komma, hihi. påväg mot ljusare tider och det känns väldigt skönt med sol! man blir ju så glad, och allt känns lite lättare på nått sätt?

denna veckan kommer bli kanon och jag känner på mig att allt i hela världen är påväg uppåt igen.
hoppas ni känner det samma, puss:*

1 kommentar:

Malin sa...

du som är så grymt snygg i lugg. utan med också.

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän