9 februari 2009

what ya gonna do 'bout it?

drog mig till skolan, va i skolan, drog mig hem från skolan.
min hals har startat ett krig och min näsa försöker göra översvämning. ne ok men jag är lite snori. mitt huvud kör dunka dunka..
inte min dag. mycket i tankarna och det är jobbigt... nån som vet när man har massa småsaker i huvudet och kan liksom inte koncentrera sig till hundra på något annat?...uuh.
jossan kommer snart hem, det är bra. imorn ska jag och olivia till SYO:n, det är bra.
jag har geo-prov imorn, hur bra? INTE ALLS BRA. kommer drömma om vulkaner.
veckan är full med förhör. känns så jobbigt när man har mkt i skolan och utanför. det är som ett garnnystan i mitt huvud just nu. och ibland vill någon dra i en tråd, och då gör det ont, sluta upp med det! !
torsdag är det modevisning som gäller, kulkul!
& på lördag är det alla hjärtansdag.
puss bye måndag.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän