7 mars 2009

TORP + GÖTEBORG

olivia & jag.
pappa & emma.

fredag efter skolan åkte olivia sofia och jag till torp. dom fikade och jag skala banan. olivia stoooooooooooooorhandlade på maxi sen kom mamma och emma och hämtade upp mig, göteborg nästa!

vi åkte till pappa utan att han visste nåt, och han blev jätteglad. det var roligt.

vi åt god mat och var lite på stan. jag hann med att klippa mig med, inga större förändringar men.

vaknade tidigt för att vara jag och så var vi på stan, då jag klippte mig. sen byebye pappa och helloo IKEA. fick mig en gottapåse att gotta på påväg hem.

nu sitter jag hemma och vill mest gå upp i rök.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän