31 mars 2009

ROSTADE SOLROSFRÖN, HUH?



-hej pappa!

-hej min lilla sara!

- shit, du hörde skillnad på mig och emma!

- ja, din röst låter som rostade solrosfrön!

- ha....?

igår var jag i skolan, hade kul, kom hem tidigt, åt, bakade kladdkaka, åt glass, persikor, somade tre timmar vaknade sju, åt lite till och somnade. hihi.

sen var jag lite nervös inför proverna, men allt var helt okej, jag har inte struma.

idag har jag vart i skolan, haft kul, lekt med moyle och sofia på kicks sen sjukan. skönt med proverna, då blev jag ännu gladare. nu har jag pluggat,ätit kladdkaka med grädde, duschat och kollat på The Hills.

imorn har jag idrott, redskap och jag längtar. har också redovisning på fackuppsatsen, men jag och moyle kommer vara bäst. right honeybear?

torsdag goegrafiredovisning, fredag slappisdag sen LOOOV.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän