14 mars 2009

snipp snapp snut så var sagan snart slut.

snart ska min lilla världsberömda blogg till himlen.
tror folk får fel uppfattning om mig.

i torsdags var jag hemma, fredag gick skoldagen fort fram till brandlarmet gick. åkte bil till göteborg och träffade nanna, emilia, freja och josefin. vi skogsvandra till en som hette Kerstin, kändes som norgevandringen.
kul att få träffa er iaf.
imorse åt vi en brunch på ett kafé som hette Vanilj. jag tog en stor färskpressan apelsinjuice och skin&ostmacka. sen åt vi chokladbollar och chokladkaka med chokladkräm, jättegott!
monica hämtade mig, jag kände doften av mormor sen slocknade jag bums.
vi köpte sushi med oss hem till mamma-björn och nu sitter jag framför tvn.
blir väl en hemmakväll med godis, misosoppa och melodifestivalen tror jag.


när vissa får
förlorar andra.

1 kommentar:

Anonym sa...

NEEEJ ta inte bort den :(((

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän