27 mars 2009

take my hand and we'll make it I swear


mums.

Onsdag låste jag in både jacka och busskort, panik. efter tre varv runt skolan tio samtal och en träff med en städerska så kunde jag åka hem.
torsdag hade jag inte gjort spanskaläxan.. ajabaja. men just när jag drog efter andan och vi skulle in gick brandlarmet! fast sjävklart var det bara en dum livsmedelselev som bränt en bulle i mirkon, haha! schysst bulle.
veckan har varit kanon, olivias operation gick bra tackgud. (saknar dig)
fick tillbaka min enlish summary idag med, fick toppen resultat! yay.
idag nanade jag till halv sju, åh så skönt, åkte bil in och sov hela vägen.
efter skolan gick mamma,monica, emma och jag till thaien och keka, kolla på tapeter, torp och nu Så ska det låta med choklad & påskmust.
GO HASSAN!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän