23 mars 2009

what a wonderful world.

vaknade kvart i tio, tänkte bara dra mig lite och så sviishhcchhch så var klockan halv elva! satt ute på balkongen med en filt i flera timmar och solade. slängde i mig frukost sen gick mamma,monci och jag på långpromenad. jättehärligt väder, synd att det snöade nyss....
imorn är det skola och jag längtar, för olivia ska äntligen komma tillbaka efter en lång tids sjukdom, en hel vecka. hon ska opereras snart lilla muffin.
imorn är det modevisning med, ska bli kul att gå på! onsdag är det box-träning, två dagar sen är det helg, då ska jag förhoppningsvis till göteborg på kalas.
snart ska jag på styling med, och det är snart lov och då kommer viktor till fjällbacka,längesen ja träffade honom! ett helt år.
i lördags kom min kusin och hennes pappa och barn, alfred två år. jättegullig och jätteglad.
jag är jätteglad idag.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän