1 april 2009

GLITTER

glad dag. hade leopardleggins och skinnjackan, våren är påväg! hade het debatt om allt mellan himmel och jord på samhällen, sen idrott, handboll sen fackuppsatstredovisning. sen lek hihi. imorn sjukh. sovmorgon, redovisning, mm hem sent och då ska jag försöka få arslet ur vagnen och ta mig på en joggingtur. fick nästan en hjärtattack påväg springandes till tåget idag.. oj.
har just kommit hem från en lång promenad med emma, den var skönt men min huvudvärk vill inte släppa min skalle. bakade kladdkaka förut med, mums kanske borde äta mer.
pratade med freja, hoppas vi ses på lovet. miss u
och olivia pallra dig ner till skolan med din jättehand nu, saknar min lilla muffin.
min och moyles redivisning gick föresten kanon, delade ut en banan och apelsin som pris på vår exklusiva frågetävling på slutet med, yay.
det ska bli skönt med lov, måste hinna andas ut lite och få ordning på saker och ting.
sen kommer nya tag och jag hoppas skolångesten försvinner, börjar bli jobbig. en utlandsresa på slutet av sommaren hade inte suttit fel?

det är intressant att börja prata med främmande människor och höra om deras liv, hur dom ser på saker och vad dom upplevt och varit med om. när jag blir gammal och ska säga tack för mig vill jag kunna berätta min historia om mitt liv, jag vill vara stolt och nöjd.
jag tror alla vill kunna ha en egen berättelse.







Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän