19 april 2009

HAMBURGSUND

lördag solade på balkongen, gud vilket väder, sommarlov ju!
jag tog mitt pick och pack och drog till sofia. hade jättemysigt med långa kvällspromenader och prat om allt mellan himmel och jord, hon är verkligen bra hon.
lite senare gick vi till tobias&andreas som var på lagfest. skitroligt må jag säga!
även om min jacka är insmörjd i sprit..
tänk att killar alltid ska klä av sig så fort dom får chansen att vara ensamma utan tjejer? haha.
vi fick iaf med oss två vingliga pojkar hem, och dagen var helt perfekt.
vaknade upp bredvid min ögonsten men nu har han åkt för jag ska jobbajobbajobaa!
NP imorn. laddat med risifrutti.

1 kommentar:

olivia sa...

ska du också ha muntliga nationella imorn pluttan? ;S

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän