26 april 2009

IN THE SUMMERTIME

åkte till tobias i fredags vi grillade på altanen, drack gott och såg på "så ska det låta"! jättemysigt såklart, jag älskar den familjen.

vaknade tidigt lördag morgon (!), åt en lång god frukost. sen sköt vi med gevär! lerduvor som man kastar upp i luften och ska skjuta, haha jag testade inte men jag lovar att jag ska, såg lite läskigt ut men kul. jag och tobias hade världens krig, vi brottades på gräsmattan tills vi inte kunde andas. han kastade typ en liter vatten på mig så jag blev pisseblöt. menmen hämnden är ljuv ;)

solade nästan hela dagen sen gick vi promenad + gjorde en asgod(måste jag säga,vi brukar alltid misslyckas) marinad till den grillade kycklingen! åt en skitgod middag och såg på film tills jag somnade.. Rocky Balboa, den jag tjatat om så länge, självklart ska jag somna då, haha.
pappa hämtade mig imorse och tobias spelar match i Lane. fan jag glömde böcker, busskort och kläder, jag är så himla slarvig! jag som tycker att jag är så ordningsam.

borde plugga nu, har tre prov, NP, Geo och spanska... snart ät det lov, ska hålla ut lite till.
ska jobba vid fyra med och ikväll kommer mamma & monci hem från Prag!
saknar dom.




Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän