23 april 2009

två år och fem månader idag, vi är ju tamigfan bäst bby

hallelulja vilken underbar dag!! vaknade kl sex, åt frukost med bby
jag pumsade tillbaka till sängen, fick en fin puss i pannan och sen åkte han till skolan
kändes så himla konstigt att vakna klockan tio för att åka till skolan!!
dra mig baklänges vilket fint väder det har varit hela dagen, hade en lång lunch sen geografi, fick äntligen lite humm om vad vi ska ha prov på tydligen..
jag tvingade med olivia och sofia till 15butiken (astöntigt, vart tog tian vägen?)
köpte mig ett fint block. för mitt har varit borta i en vecka, det hade alla viktiga anteckningar till provet i sig... hahaha, sen när jag kollade vänster låg dom på ett bord, (Y)
hade bara två lektioner idag, geografi och matte, haha den gick åt att busa med olivia
sov på bby's axel hem, pluggade till geo-provet och så har jag vart ute och sprungit! :D
vilken känsla, nästan glömt hur underbart det är att känna sig helt knäsvag och darrig, sedan få hoppa in i en kall, kall dusch och sen äta sig proppmätt.
jag tror inte någon kan fatta hur jävla stolt jag är, nästa tårögd, hah!!
ska snacka klart med bby och läsa min engelskabok innan jag somnar.
åh man sover ju så skönt efter man har tränat.
imorn är det NP i engelska uppsats, men jag har yoghurt så det ska väl gå kanon.
det ska bli soligt imorn med! yay.
denna dagen har varit helt helt perfekt.
I G Å R
kom hem tidigt, pluggade, sen kollade jag på matchen. dom förlorade men det var kul. träffade söta erica och sen gick jag träffa underbara sofia med.
en mysig promenad hem med tobi, filt och solglasögon.
ja, vi är bäst.

grattis till oss<3

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän