2 april 2009

u always make me smile

somnade med världens huvudvärk, värsta på länge. vaknade tröttare än någonsin.
fick behandling, såg på spansk dålig "dramafilm" på spanskan haha, sen hade vi redovisning...oj. dåligaste jag gjort någonsin, plus att jag förstörde den vita duken. tur att sture fixa det.
pernilla, sofia och jag gick till veromoda på lunchen, sofia investerade sina cash väl. en snygg jacka!
träffade älskling på tåget, längtat efter dina pussar.
imorn är det redovisningar hela dagen, skönt att bara få lyssna på folk som pratar. sen ska jag och tobi stanna och äta ute tillsammans i ua.
har jag sagt hur lycklig jag är egentligen?

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän