24 maj 2009

everything's perfect

långhelg har varit jätteskönt
jag har träffat min kusin och kusinbarn
träffat stockholmsvänner
grillat och varit på sjön
kollat på fotboll, träffat vänner
jobbat
tagit TBE sprutan


ätit två kilo godis
det har varit skönt att tankarna har varit så långt bort
från skolarbeten som det går att komma
onsdag till söndag
nu bakar jag kladdkaka och laddar inför imorn
ligger efter i två stora arbeten där ett ska vara inne imorn
nationella i spanska och idrottsprov



men jag är så glad för jag kan inte ha tankarna på något annat än roliga saker just nu
haft orden "det löser sig" i huvudet hela helgen, och det har inte kunnat bli bättre
12 dagar kvar i skolan
jag är glad och jag ska göra dom sista veckorna minnesvärda och annorlunda

<3

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän