14 maj 2009

I got tired of waiting wondering if you were ever coming around



halv nio ringde mobilen joshua radin - star mile
mamma och monci körde in till uddevalla endast så jag fick sova och drömma tre timmar extra
dagen gick fort och fick faktiskt gjort en hel del
fult väder övergick till fint väder, känns som en sen sommarkväll ute nu
imorgon ska monica åka med mig på tåget. ska bli mysigt att ha någon bredvid sig hela resan
ska till stereo och göra en intervju imorgon med, ska bli roligt
när skoldagen är slut ska jag sätta min rumpa på bussen och åka hem och jobba
nu ska jag baka äpplepaj för det vill min mage och familj ha bums.

grattis maja&ludde, puss.





Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän