12 maj 2009

I'm in the still centre of the storm tonight

taylor swift - tearsdrops on my guitar

dagen kändes som ett år
men solen visade sig och det är jag glad för
jag är nog lika trött på skolan som jag var i nians
jag smet från skolan och kom hem tidigt

pappa åkte härifrån så jag tog hans plats på
balkongen och somnade där ute i solen
åt choklad och läste fin poesi

jag har längtat hela dagen efter den fina
stunden på kvällen med prat och mys
men den kom inte
och jag är så himla trött
träningsvärk idag men det är en härlig känsla

nationella imorgon och ska göra mitt bästa
för nu är det inte mycket kvar och det känns härligt
att nästan kunna se slutet

för nu är jag trött på det
och de är trötta på mig
men jag är glad
ändå

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän