3 maj 2009

tänk att en dröm kan vända hela ditt liv upp&ner


vaknade av den hemskaste drömmen jag någonsin haft. den var så verklig och allt kändes så trovärdigt, mitt liv kommer nog bli annorlunda från och med idag,
kommer vara mer tacksam över allt jag har och får. vilket bara gör mig glad.
helgen var hemma med mamma & pappa. godis, chips och film.
tycker det var mysigt att bara sitta hemma och inte göra så mycket, bara slappa och gå runt i myskläder
lördagmorgon var jag på konfirmation i tanum för elin med tobi och hans familj, sen var det middag i tanum, stor buffé, frukt, godis, tårta, dricka. längesen jag var så himla proppmätt, nivet sådär så man knappt kommer upp från stolen? haha men när jag kom hem kunde jag inte motstå mammas färskpotatis med kassler åndå, hih
om en timma får ja kasta mig på cykeln till jobbet. hoppas det inte är mkt pollen idag,
orkar inte få besök av monstret igen
imorn ska jag till doktorn, skönt med långhelg på fem dagar!
cirka 25 skoldagar kvar nu folks, det pirrar i magen.

1 kommentar:

olivia sa...

kommer du inte till skolan imorn bebo?:(((

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän