6 maj 2009

u make my day

min syster har börjat sova på balkongen
min pappa kan allt i detalj om motorcyklar och börjar snart låta som en
mamma kollar på dokumentärer och reseprogram, kramas och läser i kartböcker
moster snackar i telefon, går runt och städar konstant och viftar med armarna hej vilt
och så var det jag, jag somnade på tåget och vaknade upp i rabbalshede av asgarv.
emma svara inte, pappa svara inte, monci svara inte och mamma svara inte..
jaa, solade en stund och kollade på skogen sen kom pappa&emma i en dunderfart.

skoldagen var lika kul som gårdagen, finns folk som gör min dag, ni är guld värda.
lekte mest runt idag med, lyssnade på sofias sånger om apor, busade med olivia, och solade med pernilla.
åt en marängswiss förut, mmums. imorn har jag två lektioner, hela tvååååååå!
NP english reading and listening, sen geografi. litet läxförhör på sydamerkia, hade man inte det i femman liksom? haha.
tobias ska träna i fjb, sen ska vi mysa hos mig. världensbästamamma fyller år på lördag, då ska vi äta musselsoppa och kräftor yay!
imorn ska det regna och blåsa med jag kommer vara glad ändå.
puss på denna veckan.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän