31 maj 2009

VÄDERÖARNA


klockan ringde på halv åtta
hoppade upp, tog en kall snabb dusch, satte på mig somriga kläder
ner me alla sjösaker man kan tänka sig sen ner till hamnen
kändes underbart att ha gått upp så tidigt och att bara sitta och kolla på solen
blev inlåst på en toalett med en norman, efter tio minuter fick vi slå oss ut
sen sprang jag hem och hämtade handduk som jag glömt då ringer dom
blev en bra löpdag tidigt på morgonen med 70kg packning
åkte gummibåt med emma och hanna och det kändes som jag hade kissat på mig
vi åkte ut till väderöarna, första gången i mitt liv
det var kanonväder och jättefint
jag har haft en superhelg och jag har blivit brun

jag kan inte beskriva känslan när jag är med den jag älskar
ute på havet och kollar på solnedgången, är omringad av
människor som skrattar, det är god mat och mysig stämning
bästa jag vet

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän