8 juni 2009

I feel so far away from u right now and I so desperately want to be back in your orbit


veckorna har gått fort
vi har haft grillkvällar uta på gården, varit på solhems krukmakeri. blev förälskad i allt
hade långhelg från torsdag till söndag
träffade folk hos viktor i fredags
åt pizza och såg på danmark-sverige hos fia med massa folk i lördags och sen sov tobias,andreas,fia och jag i tobias båt i hamnen
gud en sån mysig dag, helt underbar. tända ljus, kortspel skratt och få sovtimmar
söndag kollade jag på match i fjb och jobbade med emma, åt chips hela vägen. vi tjockisar
hittade inte skolkortet idag, missade bussen så jag stanna hemma och sov
jobbigt att jag sminkat mig för en gång skull..
städat hela min och emmas walkincloset, stolt
tisdag, onsdag, torsdag är lekdag och torp och fredag avslutning i kville kyrka.
snart är den här






Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän