25 juni 2009

u put colour into my world love


vaknade av ett fint sms av freja, hon kom till mig och vi knallade till badholmen
underbar dag! på kvällen träffades josefin,freja,emilia,siggy och jag och tog ett kvällsdopp.
perfekt väder nu, man kan vara uppe hela natten utan att frysa. äntligen har det kommit

jobbade båda passen idag men hann träffa jossan,emilia,anita,johanna och nanna på badholmen emellan. solade och åt mackor hela dagen, jag tog mitt första dopp med!! yay
nu har mamma,pappa och emma åkt till göteborg för att hämta våran thailändska gäst så jag sitter solbränd ensam hemma i soffan och kelar med en galen maja.

kära mamma ska köpa en kamera åt mig imorgon, ska bli kul att kunna spara lite minnen. så jag minns mitt första sommarlov i gymnasiet.
jobba hela helgen men det är faktiskt kul, alla är så trevliga och snälla där. campingfolk är bra folk helt enkelt. glada,spontana,positiva och liksom tar livet som det kommer känns det som.

tror jag ska laga lite mat och baka en kladdkaka bara för att lyxa till det lite. lyssna på john mayer och bara njuta av ledigheten som varar i 10 timmar.
veckan har varit underbar
det känns att det är sommarlov

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän