23 juni 2009

YOU'RE WORRIED 'BOUT THE WRONG THINGS


rihanna - te amo

keri hilson, ne-yo & kanye west - knock u down

kanye west & mr hudson- paranoid


ledig idag och imorgon, så jag har legat ute i den underbara värmen hela dagen. välkommen sommar!!
om några dagar kanske våran thailändska vän kommer till sverige, Mong.
två veckor med en galen thailändare? får se hur detta slutar.

tror inte jag riktigt fattat att det är sommarlov, ligger på nätterna och oroar mig för prov, kurser och betyg. är det nu det ska komma? brydde mig inte under hela ettan ju? satsade på G i alla ämnen fick alla VG. så jag är stolt över mig själv. nästa år ska allt höjas och i trean ska jag vara på topp.

sommaren är här och jag vill ha den bästa sommaren med mina nya & gamla vänner, drömmar, resor, kärlek och minnen.
jag ska vara mitt bästa jag i sommar. jag ska växa och bli starkare.
i slutet ska jag känna att jag äntligen räcker till.
jag ska skapa balans.

olivia, välkommen hem, saknat dig hoppas vi ses snart.
<3

1 kommentar:

oliviaaaaa sa...

vi kanske kan träffas i helgen bebo?:)

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän