22 juli 2009

I bet u didn't know

  • jag kan gå ner i spagat
  • jag har blivit jagad av kalkon,vattenbuffel och påfågelbiten av en svan
  • jag har bott i göteborg i fem år
  • jag är halvmarockansk
  • jag har precis lyckats gå upp fyra kilo
  • när jag var liten trodde jag att min döda gammelmormor fanns i tvättmaskinen
  • jag är världens morgontröttaste person
  • jag har gråtit till en film i hela mitt liv, E.T och jag var sex år
  • jag pratar i sömnen, ibland skriker jag med
  • jag har köpt en veckotidning i hela mitt liv
  • jag älskar sushi
  • jag somnar snabbast i bilar
  • jag är rädd för ugnar
  • jag har atopiska eksem
  • min pappa är kock, min mamma och moster kallskänkor
  • jag vill bli psykolog eller dietist
  • jag vill resa jorden runt innan jag dör
  • jag gillar att teckna
  • jag kissade i kockens sko i thailand en gång när jag var ett år
  • jag var sjuk i sexan och tappade alla ögonfransar och båda ögonbrynen
  • jag har svårt för att lita på folk
  • jag blev mobbad förr för att jag var tjock och gillade bruna bönor
  • jag grät varje kväll för jag var rädd för döden och sprutor från klass 1-2
  • jag har svårt för att gråta och visa mig svag
  • jag får ont i magen när jag plattar håret
  • jag får ont i magen när jag åker buss/bil/båt när jag tänker på alla utsläpp
  • jag tycker folk blir mer och mer otacksamma och kalla
  • folken i sverige är tråkiga och sura
  • min arm har gått ur led två gånger
  • jag har rest väldigt mycket för att vara såhär ung
  • jag slickade på en platta på spisen när jag var liten
  • jag var med i camilla läckbergs serie (2 sek)
  • jag har åkt skridskor i Empire State Building i Bangkok
  • jag kan låta som en delfin

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän