28 augusti 2009

där farligheterna finns där finns också möjligheterna

skolveckan gick fort som vinden nu när jag tänker efter
håltimmar varje dag har det varit, nya kurser, sushi och massa härliga folk
precis börjat retoriken, hur kul som helst. älskar gruppen, så glad att jag valde det.

resor kanske ska bokas, längtar så jag skuttar
imorgon ska jag till göteborg med två härliga tjejer från orust, johanna & sophia
och på söndag kanske jag åker med min andra sofia till göteborg för att se på finnkampen

idag har vi hyrt film, köpt godis, cola och chips.
skoldagen var den segaste, men roligaste. sofia,i min klass, skönaste människan haha
skippade den äckliga skollunchen och åt sushi, lite fredagsmys sådär.

nej hörni det kan la inte bli så mycket bättre än vad det är just nu

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän