23 september 2009

CHIPS, CHOKLAD, COCA COLA. I'M IN LOVE

är...så...trött.,, kom hem och överraskades med cocacola, chips, risifrutti choklad och myspys.
man blir ju bara såå glaad. yay idol ikväll med!
idag kom skolfotona som ni ser, och imorgon är vi lediga och då ska jag mysa med min älskling.
bäst i världen. film och mys.
helgen kommer också bli jättemysig med middag och äventyr på smögen. längtar.
skoldagen va kul som vanligt. köpte kladdkakemuffin, jag och olivia blev lika illamående båda två.. fattar inte varför jag inte kan fatta att den är för kladdig,..alltid..

går fortfarande som en kärring och mina öron dunkar. dumma öroninflammation, och dumma för att jag inte tål pencilin..

nu ska jag bli fet och se idol med min flecefilt och familj.
allt är toppen baby.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän