22 september 2009

jag är hemma levande, har fått bort geggan, jorden och stenarna och är såå lycklig över att ha gjort min sista orienteringstävling någonsin

va astaggad för orientering imorse, även om jag hann blunda och vända mig en gång innan klockan ringde.
det var kul i skogen, blåbär, tjöt, regn, gegga, kvistar,folk som va vilse, vi som va vilse, folk som va stenseriösa, folk som bara ville ha kul. ja oj, vilken dag!
vi höll tiden med en minut och vi stod i duschen lääänge. all gegga skulle av.
mattanterna va snälla och lät mig och moyle äta lite även om dom stängt. sen satte jag mig på tidiga tåget och somnade bums.
alla är hemma och vi har ätit en väldigt god middag.
nu måste jag plugga historia,spanska och engelska.
imorn är en ny fantastisk dag
hoppas den blir torr

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän