20 september 2009

HÅKAN HELLSTRÖM & DOM BÄSTA


skolfredagen gick snabbt och jag satte mig på ett tåg mot götet. somnade lite, missade lite men kom fram hel och där stod söta sophia och väntade på mig med ett leende.
vi gick hem till lägenheten och sophias gulliga pratglada mormor, riktigt fräck tant det där
vi drack vin, gjorde oss i ordning och mötte upp glada johanna
roligaste biten på kvällen var nog påväg till håkan, jisses. den tog tid
men vi rullade fram och kom efter lite krångel in på liseberg. bästa kvällen, dansade så vi inte kunde gå, skrek och sjöng så vi inte kunde snacka och va så glada att vi knappt orkade ta oss hem på natten
blev nattamat på donken och sen en kul tripp hem till dom varma sängarna.
sov in på ljusa dagen och missade tåg hej vilt.
jag fick ett mysigt besök i kungälv, the middle of nowhere sen hämtade mami mig i munkedal och vi köpte stans bästa pizza i the city, dingle.
lördag blev en myskväll och idag söndag har jag sovit och pluggat. lagade faktiskt tillome mat med ja, vilken supersöndag! just tagit mig en tur till konsum och köpt söndagsgodis.
haft den bästa helgen, är fortfarande helt slut.
tack johanna&sophia och alla andra grymma galna folk som var med och gjorde den till den bästa.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän