15 september 2009

hjärta


vaknade på fel sida imorse
nää, hade inte det finaste morgonhumöret idag helt enkelt, men blev snabbt glad när jag hoppade på tåget av fia. kylan är påväg, röken börjar anas när läpparna rör sig sakta på mornarna. händerna stelnar lite och fötterna känns så små så små. jag vill ha en fin vinter i år, massa snö, skridsko, snögubbar, snölycktor, varm kakao i snön på kvällarna.
vid denna tiden nästa år sitter jag på ett plan mot värmen, kommer bli kalaskul, längtar verkligen sååå mycket!
tillbaka till vintern, kul att vi börjar skolan efter jullovet...på min 18års dag. då är jag vuxen.
helgen kommer nog förövrigt bli så fin, jag känner det på mig. vi kommer stå och gråta, kramas, sjunga, hålla händer och va lyckligast i världen. blir alldeles varm när jag tänker på det.
bio står också på schemat, gammal vänskap och förlorad tid.
på min artonårsdag vill jag ha prylarna ovanför, nu vet du, min beundrare.
puss jag är lycklig

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän