29 september 2009

LYCKA

när man tror att man ska sätta sig på en stol men den är plötsligt bortdragen och man faller ner i golvet och slår huvudet hårt i stengolvet. istället för att få sätta sig på något platt, mjukt som håller dig uppe så faller du istället. så känns det när någon sviker.man tror att den finns där när man faller, att någon tar emot dig med öppna armar och räddar dig från fallet.smärtan.som kniven i ryggen.
men att vara stark är att resa sig igen. kanske falla, men att resa sig igen.

jag har dom finaste vänner man någonsin kan få. jag måste gjort något riktigt bra i guds ögon för att ha lyckan att få kalla dom mina.

jag vet att jag föll men jag tog mig upp, högre än någonsin förut.

2 kommentarer:

olivia sa...

love U!du är guld värd<3

caroline sa...

du är underbar! beundrar dig för hur stark du är sararara<3

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän