27 september 2009

MY LOVELY SUNDAY

idag fick jag nana länge. halv ett. mmmummmss
idag har jag gjort saker som man ska göra på söndagar, som att måla naglarna, pilla me örhängen och kolla på fotboll.
invigde mina nya älsklingsskor med, vilken känsla haha.

tog på mig vinterkläder när jag gick ner till planen. lång ny kofta, stor halsduk, nya boots,raggsockar och vantar. va härligt med en rask promenad med musik på högsta volym och frisk vind.
så nu har jag hunnit ladda om lite, inför en ny skolvecka.
men nu är det playa del sol på ettan och våfflor.

haft en fin helg, börjar bli en bra vana. bra bra bra helatiden bra bra bäst.
hoppas eran va lika fin som min
puss

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän