26 september 2009

SMÖGEN/SMÖGEN/SMÖGEN/TORP/MUMS

godis är gött
sofia blev kär tror jag
dom visste inte hur man använde en ugn.. pinsamt
sen så odlar dom bananer i krukor i fönstren
vi hade seminarium i fredags, det jag satt uppe och pluggade på i fyra timmar på torsdags kväll/natt...va hände? jag sa ingenting, bara satt och drömde mig bort. haha.
tre glade jäntor traskade till bussen och där blev jag åksjuk, lite typiskt mig.

vi handlade brakmiddag, ååh va gott det var! klyftpotatis, snitzel, benajjasås och god sallad. och coca cola såklart. så himla mysigt vi hade, tända ljus och bananer i fönstret.
vi hyrde The Reader och Wallander..ngt.. bra filmer.
marängswiss, godis och coca cola. smögenbrudar vet hur man myser med andra ord.
detta var den mysiga fredagen.

lördag var kanske inte lika mysig...eftersom dom tvinga upp mig halv åtta!!!! åhh..valt fel umgängeskrets asså..
hoppade på en buss till torp, somnade, fick panik, fatta att jag va på en buss, sen var allt lugnt igen.
glada jag fick med mig några påsar hem.
två koftor, ett par ASSNYGGA boots, mina premiärörhängen, halsduk, tights, smink. är så nöjd så.
mamma och monci dök upp och vi åt en jättegod middag på briggen,, mums va god den var.
kvällen har bestått av godis i all dess form.
på måndag ska jag jobba på torp, lite spännande!
snart är det fredag igen
puss





1 kommentar:

olivia sa...

haha åååååh ditt pucko!vi kunde inte öppna luckan på den NYA ugnen.va kunde du liksom;)INGET!

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän