6 oktober 2009

CAUSE EVERY MOMENT WE SHARE TOGETHER, IS EVEN BETTER THAN THE MOMENT BEFORE. IF EVERY DAY WAS AS GOOD AS TODAY, THEN I CAN'T WAIT UNTIL TOMORROW COMES

det var den längsta dagen i skolan idag, somnade på två av fem lektioner. jag och olivia pumpa muskler så in i på idrotten så vi kommer inte kunna röra oss imorn. inte jag iaf så får nog skippa klackarna imorn.
imorn är det sleepover med muffinsen, yay yay yay.
spanskaprov imorn igen med... vart tog spanskan jag lärde mig som treåring vägen? när man behöver något som mest ska det alltid gå upp i rök. exakt samma sak med min kondis, vart tog den vägen liksom?

pussar till sophia. älskar dig

1 kommentar:

sophia sa...

Puss på dig Sara! Älskar dig

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän